Veel gestelde vragen

Bestellen en betalen

Ruilen en retourneren

Levering

Klachten

 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen gaat als volgt:

  • Plaats 1 of meerdere artikelen in de winkelwagen en klik op “Bestelling afronden”.
  • Log in om te bestellen als bestaande klant, maak een account aan of reken af zonder account.
  • Kies de betaalwijze door te kiezen uit: iDEAL, Bancontact, Sofort of een bankoverschrijving.
  • Kies de gewenste Verzending. Voor verzending naar België of Duitsland moet je eerst het land kiezen onder “Factuur- en afleveradres”.
  • Vul je persoonlijke gegevens in en klik op “Bestelling bevestigen”.
  • Als je online wilt betalen kom je op de betaalpagina en rond je de betaling af. 
  • Als de betaling succesvol is afgerond ontvang je een bevestigingsmail.
  • Je product(en) worden zo snel mogelijk verzonden.

Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat je een bestelling heeft afgerond, ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Hierin staan de gegevens van de bestelling, zoals welke producten er worden geleverd. Als je deze mail niet hebt gehad, controleer dan even je spam. Als je dan nog geen mail tegen komt met de bestelbevestiging, stuur ons dan even een mail. Misschien heb je per ongeluk toch een foutief mailadres opgegeven.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons veilig betalen via iDEAL, Bancontact, Sofort of een bankoverschrijving. Alle details staan op deze pagina.

Krijg ik een factuur?

Ja, je ontvangt deze per mail. Wel zo handig dat je hem dan digitaal kunt bewaren en dat scheelt weer papier.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw.

Klopt het dat de prijzen zijn verhoogd?

Door de aanhoudende crisis zijn met name de vervoerskosten verhoogd. Onze leverancier rekent dit ook aan ons door. We kunnen er niet omheen om ook onze prijen hierop aan te passen. We willen hierin zo eerlijk mogelijk zijn. Mochten de prijzen weer gaan zakken, dan doen wij dat natuurlijk ook.

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik artikelen ruilen of retourneren?

Soms kan het onverhoopt gebeuren dat je producten bestelt waarvan je toch andere verwachtingen had. Dat vinden wij heel vervelend. Uiteraard heb je de mogelijk om deze binnen 30 dagen terug te sturen. Je krijgt dan van ons je geld terug. Hierbij hoef je geen reden op te geven. Al zijn wij natuurlijk wel benieuwd waarom het product niet voldoet aan je verwachtingen zodat wij er aan kunnen werken om een teleurstelling in de toekomst te voorkomen. 

Hieronder staat het stappenplan wat je aan kan houden om het retourneren zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen:

  • Stap 1: Meld je retour aan via info@juffrouwpauw.nl. Je ontvangt dan een mail te bevestiging.
  • Stap 2: We zouden het fijn vinden als je ons retourformulier gebruikt. Als je deze niet kunt printen mag het ook op een papiertje. Zolang we maar weten van wie het pakketje komt.
  • Stap 3: Verstuur je product(en) het liefst in de originele verzendverpakking retour. De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
  • Stap 4: Na ontvangst van jouw zending ruilen we het artikel (indien voorradig) of storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.

Wat is het retouradres?

Het retouradres ontvang je per mail als je de retour hebt aangemeld. 

Heb ik garantie?

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via info@juffrouwpauw.nl. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

 

Levering

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Wij versturen onze bestellingen ook naar België en Duitsland.

Kan ik de bestelling bij jullie ophalen?

Op afspraak is het mogelijk om de bestelling bij ons op te halen. Je kunt dan kiezen bij verzendwijze voor afhalen bij winkelier.  

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:

Vanaf 50 euro worden bestellingen GRATIS verzonden.

Brievenbuspakje: €3.50

Pakketpost: €4.95 (ook voor ophalen van een brievenbuspakje bij een PostNL-locatie)

Levertijd: ca. 1 werkdag na verzending.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling direct te laten bezorgen bij een PostNL-locatie. Dan bepaal jij wanneer je het pakket komt ophalen. Je krijgt een mail als je pakketje klaar ligt.

Binnen Duitsland en België:

Vanaf 100 euro GRATIS verzonden. 

Pakketpost:  €8.95

Levertijd: ca. 1-3 werkdagen na verzending.

Alle bestellingen worden als pakketje verzonden. In België kun je ook kiezen om je pakket af te halen bij een pakketpunt.

Wat zijn de levertijden?

Standaard geldt voor de verzendingen: de ene dag besteld, de volgende dag verzonden. Door overmacht zou het voor kunnen komen dat het een dag later wordt. Bestellingen die wij in het weekend hebben ontvangen, worden op maandag verzonden.

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL wat betekent dat de bestelling in 99% van de gevallen de dag na verzending worden bezorgd. Pakketten worden ook op zaterdag bezorgd.

In de maanden november en december is de piekperiode i.v.m. de feestdagen. Hierdoor is het bij PostNL drukker dan normaal. Vooral op maandag en dinsdag hebben zij het dan erg druk. Hierdoor kan het zijn dat je pakketje in deze periode langer onderweg is. 

Waarom betaal ik verzendkosten?

Het versturen van een pakketje kost nu eenmaal geld. En helaas versturen we niet zulke grote hoeveelheden dat we prijsafspraken kunnen maken met PostNL. De verzendkosten die je betaalt zijn ook de kosten die aan ons berekend worden. Dit lijkt ons het eerlijkst.

Kunnen jullie mijn cadeau(s) inpakken?

Indien je dat wilt kunnen wij jouw cadeau(s) ook gratis inpakken. Wij hebben keuze uit feestelijk cadeaupapier, kraampapier, kraftpapier, Sinterklaaspapier of Kerstpapier. Ons inpakpapier is gemaakt van FSC-gecertificeerd hout. Als je ons laat weten voor welke gelegenheid het cadeau is, dan maken we deze nog persoonlijker. Ben je benieuwd naar ons inpakpapier? Klik dan hier. Vanwege de omvang van de dozen is het niet mogelijk om Stapelstein en de Just Blocks Big Pack in te pakken.

Forest Stewardship Council (FSC) FSC is een internationaal keurmerk voor papier, gesteund door overheden, bedrijven en milieuorganisaties. Het stelt strenge eisen voor duurzaam en sociaal bosbeheer. Elke boom die gekapt wordt om te gebruiken voor productie, plaatst men een nieuwe boom voor terug.

Klachten

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. Ben je echter niet tevreden over de service of het product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@juffrouwpauw.nl. We hopen dat we dan de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.

Hoe snel wordt mijn klacht opgelost?

Dit hangt natuurlijk af van de aard van de klacht. We doen ons uiterste best om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, maar in ieder geval  ontvang je binnen 2 weken van ons bericht.

© 2019 - 2024 Juffrouw Pauw | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel